Mys tid.

Nu på morgonen har Jag & sune myst i sängen. Jag hade bara lust att somna om men jag  fick kamma till mig och kliva upp för jag vill verkligen ut i dag, går till BB Poolen och solar och surrrar med folk.

                      Mysbilder.



   Gos Gos



                       Skönt


I går när vi var på Heron city köpte jag en ny tvålpump.
Denna gång vart det en lila . Min förra oranga pump jag köpte pajjade...



               Så ser den ut!


I natt kl 03.00 kom min underbara Max hem och var bra dragen. Han var skit full.
Han fick duscha och hinken åkte fram.
I morse hittade jag sandra i soffan  då kan ni förstå stanken av alkohol mm i Maxans rum. I dag ska Max jobba och jag tror det blir en tuff dag för honom.

 Jag själv är på topp / Ha Ha Ha

                                                            Puss på er .....

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Vilka söta bilder på Sune när han myser i sängen! :D



Snygg färg på tvålpumpen också, hihi.

2011-08-13 @ 12:31:44
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0