1 år idag.

Halloj.

För ett år sen hämtade jag hem min älskling !!!  SUNE

Vi tittade på omplaceringshundar på nätet, vi ville ha en färdig hund som klarade av att vara hemma själv medans jag jobbade.
Vi tittade & tittade och dom flesta hundar verkade trasiga.

Jag har en förkärlek till starka raser som tex. Amstaff men vi hade pratat om det med och vi bestämde att vi skulle ta en lättare ras.

Till slut vart det en valp...

Sune är en blandras mellan labrador, setter & schäfer.
Han är den trevligaste, snällaste , smartaste & gulligaste hunden vi någonsin  haft.
He is The Love Of My Life...

Jag ringde uppfödaren och frågade om det fanns några valpar kvar.
Han svarar att det finns 2 kvar men att han ska behålla en själv.
Han svarade också att ingen ville ha Sune för han var minst i kullen och att han bara hade en testikel.
Jag kunde få han för 1000 kr.

Jag tackade såklart Jaaaa.
Sune fanns i Karlstad så vi åkte över och hämtade honom och han var så go från början.

Min snälla chef lät mig vara ledig den första veckan hemma med valpen och jag kämpade med utgångarna så jag fick Sune helt rumsren på 4 veckor och jag får också ha Sune på mitt kontor på jobbet.

I dag är det 1 år sen.

Här kommer lite bilder från den 8/12-2010



    I bilen på väg hem, sune var 9 veckor när vi hämtade honom.

Sune är född 2/10-2010



                          Hemma, trött efter resan



                  Myser



                         Goding.

I dag är sune en stor stilig herre.



                       Sune.

            Ha en toppen dag / Love Maria




Kommentarer
Postat av: Monika

ssv; Jag mår fin fint! :D

2011-12-08 @ 07:27:37
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/
Postat av: Mikiss

Svar: Hehe tack så mycket! Aa jag har bytt skola till dalarö skola med min bästavän Embla. Går väll sådär tycker inte om den särskilt mycket men jag börjar vänja mig :) Nej jag är tyvärr nästan aldrig med Linda längre pga båda har bytt skolor och vi har aldrig tid för varandra. Men vi passar på att ha så kul som möjligt när vi ses. Och JA jag har en kille nu, Oskar heter han, supergullig kille som jag har gillat sen i sommras :) Kramkram /Mikiss :)

2011-12-08 @ 07:50:35
URL: http://mikisseknert.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tiden går snabbt, men han har vuxit upp till en stiig herre :)

Kram

2011-12-08 @ 12:51:18
URL: http://frokenahlskog,blogg,se
Postat av: Suneeta

Men vilken sötnos han var och är fortfarande! =)

Visst går tiden fort? Hehe.



Alltså jag har 4 dagar kvar EFTER att min anställning har upphört 31 December. Så då kommer jag att bli erbjuden något fast i Januari eller Februari.



Kram

2011-12-08 @ 13:39:11
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Anna T

sv: Tack så mycket ^^!

Och vilken sötnos! Grattis!

2011-12-08 @ 15:19:25
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Nemmeen ååååååhh vad söööt! jag döör!

2011-12-09 @ 16:55:13
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0