Bortplockning.

I dag åkte 2 bloggar på min favoritlista..

Det värsta jag vet är när folk aldrig skriver...

Jag brukar rensa var 3:e vecka och det får inte gå mer än 5-6 dagar på en blogg utan uppdatering.
Då menar jag ju inte om personen har skrivit att jag tar en lten bloggpaus eller att dom är på semester.

Nu ska jag leta några nya roliga som uppdaterar och responsar.

Det är min åsikt.

Kan ni tipsa om en bra blogg som uppdateras ofta...

Kan handla om vad som helst men dagbok, mat, hälsotips, mode är favoriter.....

                                      Bye Bye Maria

Kommentarer
Postat av: gunneandersson

Tja vännen, du som älskar hundar. ett tips till blogg: mannen som kan tala om hundar. www.henrikolsson.eu

ha en skön 3:e advent. Kram Gunne

2011-12-11 @ 11:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0