Drog på stan...

          Halloj!

Vi skulle åka på bio men hittade ingen film som passade oss med tid & plats.
Blir några hyrfilmer och hemmagjord Pyttipanna istället med rester från julskinkan.

Vi åkte på stan och bytte och lämna tillbaka några julklappar.

Älsklingen fick en klocka av mig, vi bytte den till en vit urtavla istället för svart.
Vi var inne på Gina där det var hysteriskt.
Max fick lite Hockey saker som vi lämnade tillbaka för han ska köpa andra saker....

 
Jag har hittat en glittrig Bolero som jag vill ha på nyår och älsklingen ska nog ha smoking..


        

                       Denna fina klocka blev det...

Vi var även hemma hos Kia en sväng och hälsa på, vi kollade in några saker inför nyårsfesten
Saker som ska fixas som discokula och tyger och ljudanläggning

Nu ska jag betala räkningar och sen bara mysa.

                         Laaaater.....

Kommentarer
Postat av: SOCKERLOLLO

Följas via bloglovin? :D

2011-12-26 @ 16:45:53
URL: http://sockerlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0