Kvällen.

Jag tog en promenad med Sune och gick bland alla husen.
Det är så mysigt att titta in hos alla och se hur fint dom har julpysslat.

Jag passade på att slå in lite paket hemma och fotade min Sune med mobilen ( dåliga bilder)

  

                       Till Kia & Inger



                 Spanar mot balkongen



                       Spanar på julklapparna



                             Cigarren i munnen. (benet)

Inget på Tv:n i kväll heller, Tur att man har datan.

                         Puss på er alla / Maria

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Jag ska försöka hinna slå in mina paket idag. Men jag måste bara köpa julklapps-papper först! =)



Kram

2011-12-03 @ 10:03:30
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0