Kväller..

Halloj.

Har precis smockat i mig en räkmacka...

             

                   Bry er inte om den där extra majjo högen, bara för dekoration....

                                            NOT...

Nu ska jag strax promenera till svartbäckskolan och hämta Thea
Jag ska vara barnvakt en stund på kvällskvisten.

Ps. Max berättar så roliga & sjuka saker som händer på Ica Maxi. Får se om jag kan återberätta
något för er sen men en sak kan jag säga att folk är fan inte friska nonnstans !!!  HAHAHAHAH.

                      Puss på er alla / Maria

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Tack, det behövs! :o



Hm, nej verkligen inte tid för det! Hoppas ditt går över. Jag har två tentor + en stor inlämning runt samma datum i januari så måste orka tokplugga i en månad :o

2011-12-15 @ 17:11:03
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Åh, jag hade velat ha en räkmacka!!

2011-12-15 @ 18:43:46
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0