Lite av varje..

Alla ligger och sover och jag pular med lite av varje.

Lite plock, lite räkningar och promenad med Sune.

Vi har varit ute i 40 minuter och idag var det första gången som grabbarna rök ihop, dom började tjafsa om en liten pinne.

              Vi behövde bara höja rösterna lite så gick det över.

    

                          Bus

Nästa projekt här hemma är att torka frukt för dekoration.
Jag har några ideer vart jag ska lägga frukten. Blir det bra så ska jag även torka apelsiner.

                                 Nu har jag äpplen & citroner i ugnen.

                    

                                           Det doftar gott i köket.

                      Nä nu ska jag ringa morsan / Love Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Sv; Jag köpte en sån där Rubiks Kub till brorsan. Skittöntigt, men han ville ha det så.. ;)



Åh vad nostalgiskt med torkad frukt, när jag var lite mindre hade jag en kanin och han älskade att äta sånnadär torkade frukter som mamma fixade, speciellt äpplen haha! Vart hade du tänkt dekorera med dom nånstans? :)



Kramar!



Kramar!

2011-12-18 @ 14:18:53
URL: http://medberoendee.blogg.se/
Postat av: Anna T

Härligt :D!

Får ni någon mer snö idag?



sv: Blir hemma tills den 29:e!

2011-12-18 @ 15:25:01
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0