Min kväll.

Har precis kollat på Masterchef finalen. Jennifer vann och hon var klart en värdig vinnare..
Kul.

.....................................................

Innan Masterchef så var det jag & Thea.

Jag hämtade henne på hennes träning.

Thea spelar fotboll och det var julavslutning så vi vart bjudna på Julmust & pepparkakor i omklädningsrummet.
Jättemysigt.

Efter träningen så skulle vi promenera hem och hämta Sune och då visade det sig att flera tjejer i laget hade glömt ta med sina jackor & skor från klassrummet. Och vaktmästaren hade varit så vänlig och låst till alla klassrum så vi knallade hem utan.

Thea är en viking och klarade sig med 2 tröjor och mössa.

Vi hämtade sune och tog en promenad bland husen för att kolla lite fina belysningar på olika balkonger och sen avslutade vi på grillen för lite påfyllning av mat & dryck + lite godis & tvättmedel från Ica.

Mysigt...

Jag har också en trött Unge hemma. Kalle har varit på sydpoolen hela dan och kom hem kl 16.00 och 20 minuter senare åkte han på amerikans fotbollsträning... Han lär decka tidigt.

             Nu ska jag läsa lite bloggar men avslutar med lite bilder från kvällen..



               Träning



                               Thea i mitten



                              samling





                      Thea

   Natti Natti / Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0