Oj Oj Oj..

Trött...

Jag har haft Biggie här från 18-22.30.. vilken valp energi.

Han sov inte en blund kan jag säga och inte heller Sune såklart.

Shit vilket liv..

Nu är typ Sune halvt medvetslös.

Här kommer lite bilder innan jag ska slänga mig i Bingen.



      svartsjuka Sune



                         Max & Biggie



               Full rulle



            så här var det i 4 timmar



  


                   Biggie Piggie



  Den lilla skiten kanske la sig ner i 2 sekunder, då vart det dom klassiska
grodlåren. Typiskt amstaff..

Nu är vi trötta, Sune har somnat och jag ska duscha..

                      Natt Natt / Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Sååå himla sött när hundar ligger som en groda med bakbenen tycker jag! ;)

2011-12-17 @ 16:06:52
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0