Psykisk ohälsa.

I dag Var jag på ett jättebra möte på Hotell Winn
Vi bjöds på underhållning av Sam Perry (släkt med Nat king Cole)
Sen fick vi frukost med Juice & Lussebullar.

Mötet handlade om Psykisk ohälsa och vad företagen i Haninge kan göra för att fler med psykisk ohälsa ska
komma i arbete och hur man  kan prata öppet om det..
I dag är det sådan tabu..

Att anställa någon med diagnoser / handikapp kan vara till en fördel.

Det var 3 olika föreläsare.
Väldigt givande möte.
Eftersom jag jobbar med ungdomar   med psykisk ohälsa så var det mega aktuellt
och eftersom jag själv har ADHD så kände jag igen mig i mycket.



            Yngve & Kia



                  Hotell entren



                 Lite av frukosten



                      Yngve in action / underhållningen i bakgrunden..

Kändes lite skumt att lyssna på levande musik kl 7.30 på morgonen.
Det kändes nästan som vi satt på en kryssningsbåt..
Var nära att beställa in en Gin Tonic i hotell baren . HAHAHAHA
Näda..



Efter det mötet var det ett till möte på jobbet och sen vart det Fredagsledigt....

Drog en repa till Haninge c.

Nu mys hemma.. Tänt alla ljus och myser med min värmefilt . Kan inte bli bättre i detta skitväder.


                          Love Maria


Kommentarer
Postat av: Suneeta

Vad kul att mötet även innehöll underhållning såsom musik!

När man jobbar med barn eller ungdomar så behöver man komma bort med sina kollegor på sånna där dagar. Man får så mycket mer "kött på benen". =)



HA EN TREVLIG HELG NU!

2011-12-09 @ 14:05:29
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0