Skitsnack!

Sorry för dålig uppdatering men det händer grejjer...

Min mage är katastrof och jag har varit vaken halva natten för att sitta på toa. Sammanlagt 5
timmars sömn.

En bra dag på jobbet med ideer och planering.

Vi gjorde byn idag med för inhandling till vår verksamhet.
Ringklocka, hygiensaker och saker till vårt Luciafika den 13:e.
Vi ska ha fika mellan 10.00-12.00 på FutureTeens.

När arbetsdagen tog slut fortsatte inhandling till Nyårsfesten hos Kia.
Kia har hittat massor med coola saker.
Nu är vi på jakt efter en stor discokula, gärne större än 30 cm.
Är det någon som vet vart det finns att köpa eller hyra eller någon som kan tänka sig att damma av sin egen
som bara ligger..

               

När vi är mitt uppe i allt så får jag akuta magsmärtor och måste hitta en toa snabbt.
Fan va jobbigt det är när magen ballar ur.
Såklart fanns det bara en toa och det var kö....
Höll på att hända en olycka .HAHAHAHA

Nu är jag hemma efter en bra och effektiv dag ...

Hoppas all ni mår fint / Love Maria

Kommentarer
Postat av: Anna T

sv: Tack :D! Dina kommentarer är alltid så fina, man blir glad ^^!

2011-12-07 @ 18:57:48
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: Anna T

svar 2:

Nej usch då :( hoppas du kryar på dig snart då!

Så jobbigt när man får problem med magen!



Med mig är det helt ok, trööött!

2011-12-07 @ 19:00:24
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: Suneeta

Svar: Jag har inte timmar utan dagar kvar, innan jag får fast jobb i kommunen. Och det är dryga 4 dagar kvar. Så det känns himla surt om jag ska vara ärlig! :(

Men men....



Kram

2011-12-07 @ 19:41:26
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0