Tänk er för...

Min hund hade inga problem förra nyårsafton. Han tyckte var jätteskoj med smällare & raketer.

Men något har hänt, vet inte vad ? men nu reagerar han jättestarkt, kryper in under vardagsrumsbordet och kan inte slappna av.

Jag har ingen aning om hur det ska gå detta nyår.
 
Jag vet att många hundar har stora problem och mår jätte dåligt av det här.
Därför lägger jag upp denna bild.

                                          Något att tänka på !!!

             
                                      Love Maria

Kommentarer
Postat av: Emelie - Ung & Kär mamma.

Tack så mycket.

Det är ditt och andras peppnings prat som gör att jag ens orkar fortsätta blogga!

2011-12-15 @ 16:24:33
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0