DAGENS ÄMNE! SNÖ

SNÖ! Jag tror alla pratar om det och jag ser bara kommentarer om det på FB.
Jag har också gnällt men det är rätt mysigt att vara insnöad.


Jag har ett stort skåp med massa fotoalbum och kort mm som skulle behövas sorteras men just nu har jag värk i axlar, rygg & huvud så i dag blir det soff läge.

Vi har hyrt några filmer

Psalm 21 = Rysare svensk

Jack Said = Thriller

Dinner for Schmucks = Komedi. ( vi har fortfarande inte sett den och den ska lämnas i morgon)

Återkommer med betyg....

                                                              Love M

Kommentarer
Postat av: Sara

wow, du måste skriva om psalm 21 var bra eller inte. Jag har tänkt se den några gånger men aldrig haft någon att se den med och jag vart rädd för trailern så jag vågar inte se den själv heller :D

2011-02-11 @ 12:44:51
URL: http://freaksaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0