Flen= Mys

Vi handlade till mamma på IKEA i går och när vi kom fram till Flen så skruvade vi möbler, det vart jättefint!
Helt nytt vardagsrum.

Mamma hade gjort jättefint som vanligt och bjöd på jättegod wok och några gin groggar sen hade hon köpt presenter till oss


                 

                 Tack mamma!

            Dagen har vi tillbringat på lager 157
Jag fick skit coola converse skor i skinn  + att jag köpte cocos butter/body lotion.
Vi handlade även märkes kläder till Kalle + converse skor.

                                 

                                  Mina skor.

                                   

                                   Body Lotion..

Jag är trött idag så nu ska jag bara mysa i soffan, Kalle ska fixa kvällsmys.
Natchochips med ostdipp.

                Peace Maria.

Tack mamma för denna helg!

                      




Kommentarer
Postat av: Becca

sv: ursäkta sent svar, har haft fullt upp i helgen med massa jobb :)

Hur har du det denna söndag?? :D allt bra?? :)

2011-02-27 @ 21:19:20
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0