Guld.

Just nu har jag fastnat för guldfärgat/guld detaljer

Jag vill ha guldfärgade gardiner i vardagsrummet.
guldljustakar och prylar.

Jag vill ha nya gardiner i kök och en fönsterlampa. tror orange/brunt.
Dystert men varmt & coolt.

Jag är inne på den mörka stilen fortfarande.
Jag gillar lite orientaliskt.

                                  



Jag har hittat jättefina guld lyktor på Vilmas i Haninge C.

Jag ska beställa gardiner mm i morgon från Ellos.

                                                  vad tycker ni om guld i hemmet?

 Love M

Kommentarer
Postat av: Jenni, mamma och gravid v.39

Guld kan vara riktigt snyggt sålänge man inte överdriver så det ser ut som värsta muslimhemmet :P Kram

2011-02-12 @ 00:02:34
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0