Viktor.

Jag har ju haft Viktor hos mig i natt, En amstaff jag hade 2009 men det funkar inte med Sune, han är på Sune konstant, han juckar och håller fast Sune...
Så vi ska åka och lämna honom nu.
Trist för det är en sån gullig hund.


                                        

Viktor e så go så jag hoppas han får det bra!
Love

I dag har jag jobbat och gjort klart sportlovsschemat.
I morgon har vi möte på morgonen och sen jobb som vanligt.

Nu tvättar jag och ska dammsuga

Ha en toppen kväll
Maria

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Hej! Jotack jag mår mycket bättre nu. =)

Hur mår ni då?

Synd att det inte funkade med Viktor för han ser söt och rar ut.

Hoppas att han får det bra ialla fall!



Kram

2011-02-21 @ 17:29:38
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Daniella

Tack gumman! :) Ni får komma och hälsa på när ni vill! Vi kanske kan bytlåna lägenhet i sommar för en billig semester?



Kram

2011-02-21 @ 20:09:05
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0