Fritt & Fråga!

 Om ni har frågor så är det fritt att fråga så svarar jag ärligt i morgon kväll.


Kommentarer
Postat av: Jenni, mamma & gravid

Okej, då ska jag börja ignorera henne. Det är skitjobbigt när man inte vet hur man ska bete sig :P Tack för tipset :) Hoppas du haft en bra helg. Kram!!

2011-01-23 @ 22:28:22
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Bara en liten morgonkram!

Såg att Kia fyllt år, ge henne en bamsekram från mig. Vad mysigt Ni såg ut att ha på hennes bjudning.

Så snart jag fått ordning på mitt liv och är klar med filminspelningen ska vi försöka få ihop ett datum för den middag hos mig.

Kramar!

Birgitta

2011-01-24 @ 07:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0