Hundrastgården




I kväll gick jag till rastgården med Sune. Jag skulle ha mött upp några tjejer där med sina hundar  men ingen av dom kunde så jag & Sune gick dit själva
När vi kom dit så fanns bara en hund i rastgården.

En jätte= blandning mellan schäfer & leonberger

Han var 1 år och vägde 40 kg och gjorde mos av Sune. Han var jätte lekfull och bollade runt på stackars Sune.
Det slutade med att sune satt mellan mina ben och morra och bet ifrån.
Det vart inte så mycket spring.
Men ett jättemysigt ställe för hundarna att springa av sig på.

Jag kommer nog ta en promenad dit många fler ggr denna vecka.


Nu chillar jag bara och jag är fett trött på Myndigheter som gör allt för att förstöra för den lilla människan, därav mitt humör för en stund sen.
Men jag tror att allt kommer att lösa sig.

På Fredag kommer min mamma hit ! Va mysigt..... då ska vi dricka vin.

Hoppas ni får en fortsatt fin kväll.

Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0