Kalle Sjuk

I morse innan jag åkte till jobbet så pratade jag med Kalle och gav han medicin, jag sa att han skulle kolla sune och gå ut med honom vid 12 tiden.

När klockan var 12 ringde jag hem och då svarar inte Kalle, jag ringde typ 20 gånger. När han väl svarade så sov han
Så  lilla Sune hade fått roa sig själv.
Han hade roat sig med att bita sönder sladden till dammsugaren. Ja Ja.
Det första han tuggar sönder.

Jag gick hem lite tidigare idag för att ta hand om Kalle.

Nu har jag precis gjort skinksås som jag ska ha till pasta.
I kväll klockan 18.00 blir det hundgården


I dag fick jag en bild på min älskade Johanna.

Ser lite härligt ut!



Jo

Ha en fin kväll
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0