Klockan 15.50

I dag ska ju vara min första dag med mitt nya liv Ha Ha.
Det är redan jobbigt och klockan är bara 15.50.

Vid denna tid på dan så brukar jag har ätit massa skit. typ godis, mackor massor av coca cola.

I dag har jag inte druckit coca cola
Jag har Ätit knäckebröd till frukost
Toast & sallad till lunch
sen blir det kalops till middag med sallad, ingen potatis...

Jag har stans huvudvärk och det beror på coca colan och jag fryser som ett svin
Vi får se hur denna dag slutar.

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Marre

Hoppas det går bra med colabegäret och att du inte faller dit igen. Har ju hört att just cola kan vara jobbigt.

2011-01-11 @ 21:28:39
URL: http://resantilllandetlangesen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0