Onecig.

Tips för er som vill sluta röka.

Onecig.

elektronisk cigarett.

Den avger ingen lukt och den avger vatten ånga som gör att den som ska sluta röka kan röka överallt och får känslan av att blåsa ut rök mm.
Min älskling fick hem sin idag och den e skit cool

Den innehåller ingen Nikotin, tjära & tobak.
Filtret har smak av tobak .

Jonny Depp hade en sån här cigg på filmen The Turist.



se länk:

http://www.onecig.com/

                              
                                   

Lycka till

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag förstår vad du menar. I så fall är jag nog en tjej-mamma, jag älskar klänningar, örhängen, nagellack och sånt:P Fotboll och sånt är inget för mig så det var väll bra att det blev par i flickor:P Jag tycker bara att det är så tabu att prata om sånt, därför kände jag för att höra mig för vad ni tyckte:)



Duktig du är som slutar med godis i veckorna, jag håller ju på med avgiftningen jag också. Vi får pusha varandra,ta långpromenader, du kan ju ta med Sune så tar jag en unge i barnvagn ;)

Kram!

2011-01-10 @ 19:46:07
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0