Onsdag 5/1

God morgon.

I går kväll gick mycket åt Helvete.
Mitt duntäcke och överkast vart blött så det vart extra tvätt idag.
Mitt stora tvättmedelspaket hade stått på badrumsgolvet och förmodligen blivit fuktigt så när jag ska lyfta upp det så brister botten och allt tvättmedel åker ut på badrumsgolvet, typ 3 kg
Tappar en ljusstake som går sönder.

Ja Ja det var bara att duscha och gå och lägga sig.
I natt var det en jobbig natt

Ungarna strular och för liv
Jag frös och har ont i halsen

Vilket gnäll inlägg....

I dag blir det fix hemma och ut på lite ärenden och sen möta kristell & Della
hoppas jag orkar pga att jag känner mig hängig. 

Morgon bilder.

 

Tänt ljus                             Sune morgontrött

Ha en bra dag
Maria

Kommentarer
Postat av: Jenni, mamma till Nova och gravid

Usch det låter inte roligt! Hoppas denna dag blir bättre. Kram!!

2011-01-05 @ 08:19:57
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Postat av: becca

Jo de är bara fint med mej.. Hur är det själv? Göra något ikv? Kram

2011-01-05 @ 10:43:35
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Kia Wettergren

hälsa tjejerna:) krya på dig! kram

2011-01-05 @ 11:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0