Söndag 9/1

Ok....

Jag ställde mig på vågen och Jo ma lauta.....

Fy fan
Julen har gjort sitt
I morgon ska jag sluta med gott gott i veckorna. 

                              

Jag måste kämpa nu för jag ska ju på 2 bröllop i sommar.
Jag ska ha en dag i veckan då jag får unna mig nott gott.

Observera att jag inte ska banta men jag ska vara lite duktig i veckan.
Jag har aldrig lyckats med mina bantningar så jag tror inte på det när det gäller mig.

I dag blir det hundpromenader, tvätt, ställa in sig för en mörk lång vårtermin.
Ca 3 månader kvar innan man får känna värme igen.

Love M


Kommentarer
Postat av: Becca



har du haft en bra helg?? :)

2011-01-09 @ 14:26:46
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0