Tröttish.

Fan det känns som om min hals håller på & mular igen.. känns tjock och mitt huvud sprängs.

Vill inte bli dålig...

I dag har jag jobbar och vi hade kalas på jobbet för en ungdom fyllde 22 år.
Grattis.


Boken blondie som jag skrev om i tidigare inlägg!! författaren till boken känner jag privat och idag hittade jag en bild på henne och H



Birgitta är en dunder skön & härlig människa som jag superdiggar.

Puss på dig!

Jag hitade också en bild på lilla Sune när han precis kom till oss, så himla liten


I dag fick jag oxo mitt intyg från min älskade Dr och jag kan inte vara mer nöjd.
Jag ska bråka med en myndighet och efter detta intyg kan dom inte bråka så mycket med mig hoppas jag...
Jag är iallfall fett nöjd.

I morgon ska jag tvätta och ta ner julgardinerna i köket sen ska jag också fixa en hylla i Kalles rum som måste rensas och dammas.
Sen ska jag ta en promenad med min gulliga Della & Sune.

Så nu hoppas jag verkligen att jag inte blir fett dålig utan håller mig flytande.


Puss på er
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0