14.30

                   Tja Ba.

I dag har jag varit mest på språng.

Efter jobbet fikade jag med Inkan en snabbis och nu tvättstugan.

Nu är 1 av mina 2 veckors semester bokade, vi drar tillbaka till Side/Turkiet.
Det blir hela familjen + mamma. Kul........

Alla tror jag e galen som åker tillbaka till Turkiet hela tiden men faktum är att vi älskar Turkland.

Vi var inne på Rhodos/Grekland och Cypern men alla varnade oss för Grekland pga av allt strul & ekonomin och Cypern är svindyrt att leva i .

Min Syrra ska vara snäll och passa Sune 1 vecka.  TACK...

                Längtar som faaaaaaaan.

Här kommer ett betyg på hotellet

Hej! Du menar Adora apartments ?  Vi åker dit för femte året i rad i juli. Då förstår du att vi älskar detta hotell. Mysigt, minde hotell. Man får en familjekänsla där. Det är lugnt med jätte trevlig personal.
Kocken där har varit densamma alla år och även Rasim som jobbar i receptionen. Vi har ju lärt känna dem väldigt väl. I år följer min mamma o hennes pojkvän med och vår äldsta son. Vi älskar Side!!!!!!


 


Kommentarer
Postat av: Liborius

vilken modette bloggare har snyggast outfit tycker du?:D

http://liborius.blogg.se/2011/july/modette.html#comment

2011-07-04 @ 15:18:27
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0