Big & Trendy.

           Big & Trendy

Skit bra affär på Jakobsbergsgatan 6 i stan.
Mycket coola kläder för oss mulliga tjejer, men dyrt.

Jag hittade direkt en fin tunika a 850 kr
Sen hittade jag en skit cool skjorta a 600 kr
+ Att jag hittade en as cool klänning/tunika med fickor för 1050 som jag gärna hade velat ha. Jag lämnade affären utan kläder för jag kände att det var för dyrt för min plånbok, men om jag blir rikare någon dag så ska jag klart handla där....

Jag drog vidare till Farsta och där hittade jag ett Linne och ett par jeans på Kappahl . Jeansen var på Rea och sen var det halva priset på Rea priset. 100 kr.  Tjohoo

Nu fick jag Jeans och linne för 399 kr. Det passar mig lite bättre.  Tack Älskling

                         

                               Linnet, 299 kr Kappahl

                                                                      Puss Maria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0