Dalarö





I bilen på väg ut, Babe körde ut mig innan han åkte & golfa





Bron innan svängen upp mot hamnen



Hamnen



Max tog 15 min paus när jag kom



Hamnen, här tankas båtarna. I fredags var det en explosion här på bryggan så Max & gänget fick trycka på alarm knappen och stänga av alla pumpar, en båt explodera när han starta motorn efter tankning, Om ni ser den vita pinnen som ligger snett ner så är det mackens/butikens flaggstång som brunnit, brandkår var på plats efter 5 min..



sol på bryggan



Vi avslutade med friterad banan & glass / Tack för en trevlig dag.

Middag i kväll blir lyxig falukorv & exklusiva makaroner med delikat ketchup

                        Love Maria


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder från fina dalarö

2011-07-13 @ 00:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0