Gärnet.


I dag kl 7.30  promenerade jag till Vendelsö för att tömma sista posten och vattna blommor hos en vän.
Hon kommer hem i natt om hon fortfarande lever för jag har inte hört något....

Efter det så åkte jag till jobbet, fixa med papper mm.

Sen vidare till Inkan och sen handling.

Nu är klockan 13.19 och jag är faktiskt lite seg, undra om jag ska lyssna lite på talboken. Sune fick ett ben och ligger här nöjt & biter.


             Hoppas ni får en fin helg/Maria


Ps. Pratade med min bror idag och han är jämt så gullig, älskar dig kenneth...  Nu vet ni det oxo
                                                 
                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0