Kvällen.

Jag är så trött på att sitta i min soffa så nu  ska jag   ta långpromenader med sune varje kväll.
I kväll var vi ute 1.10.

Vi såg att syrrans dörr var öppen och att Oscar satt på Altan så jag gick dit men dom hade inte tid för dom skulle kolla reprisen på Allsång trots att dom var där igår. Dom hade hört av flera att dom syntes på tv så dom skulle kolla de...

Jag hann ta kort på Oscar, han var nymålad i fejset. Han är på dagKollo där dom gör massa skoj, Bla. detta



                          Oscar.

Vi träffade också en annan tjej (Pia) som gullade med sune och sprang in och hämtade ett grisöra, så jag fastnade på hennes gräsmatta ett tag medans sune mumsade på örat.
Sen gick vi till ängen och tränade lite lydnad och kastade pinne.

                så här ser han ut nu...



                    I Lördags blev sune 9 månader.

Ha en toppenkväll!

                                        Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0