Lidingö.

I dag  hittade jag en gammal vän C.E på FB
Vi var barndomskamrater och vi hade jätteskoj, mycket bus.... Jag älskade hennes pappa Kalle, som jag även döpte min son efter.
Kalle/Calle gjorde världens godaste Mannagrynsgröt... Undra om C.E kan hans hemliga recept.....

Vi har inte pratat eller setts på ca 17 år. skit kul. Vi bytte nummer och ska höras på telefon i morgon..

Bra med FB....

Det är inte ett skit på tv så jag ruttnar snart. man sitter typ & väntar att klockan ska bli 23 så man kan sova....


                       Ha det bäst/Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Sv; usch vad hemskt att det gick så långt att det ledde till dödsfall... :(

Skönt som vuxen att inte "behöva" umgås med sin förälder när han/hon dricker, när min mamma drack hade jag inget val, men hade det fortsatt till att jag var 18 hade jag slutat träffa henne efter det!

2011-07-07 @ 21:15:35
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0