Ångest/tankar

Nästa vecka tar Max Studenten....

Jag har lite ångest för det.

Jag vet att många gör en stor sak av studenten. Max klass är liten och dom ska inte fira studenten som stora klasser gör. dom ska inte ha flak och dom hade ingen studenskiva.

När jag frågar Max om han vill ha en tillställning hemma så säger han NEJ.

Han springer ut klockan 12.00 på Fredag och vi ska självklart vara där men jag har inte gjort massa skyltar på  Max när han var liten och jag vet också att många barn får massa examen presenter vilket jag inte heller har.

Känner mig som en dålig mamma. ??

Max vill ut och äta på restaurang så det ska vi göra men han vet inte om han vill det på Fredag eller Lördag, förmodligen på Lördag för han ska kanske ut på krogen på Fredagen
Vi har köpt en fin studentmössa som Max ska ha iallfall.

Ja Ja så här känner jag mig!  Förvirrad.

Vad brukar man göra på examendagen? Visst ska man ha blommor och hänga runt hans hals när han springer ut?

    Hjälp mig någon?   

                                  

På Tisdag tar Sandra studenten och jag missar tyvärr det eftersom jag jobbar men jag vet att Max firar sin student lite då också för sandras klass har hyrt flak och då ska respektive åka med och dom ska partaja och ha tillställning hos Sandra som Max ska vara med på så det är skoj.

Usch, jag hatar att känna mig otillräcklig. Vi får se vart fredagen bär oss?

Bara lite av mina ångest tankar...

Kommentarer
Postat av: Annica

Ja man brukar hänga blommor runt halsen vid utspringet!! Du ska inte ha ångest, kolla med Max har du ju gjort och han har ju sagt hur han vill ha det så då kommer det ju bli perfekt!!! Kram

2011-06-04 @ 11:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0