Midsommardagen.

Tack Birgitta, Jag ser fram emot Onsdag.... puss




I dag mår många skit men jag mår prima. Jag vaknade 05.00 av att Sune hulkade och ville spy.

Det skumma med hundar är att dom alltid ska spy på något, sune sprang till överkastet som låg på golvet men jag hann att dra bort honom.
Han kräktes gräs 2 ggr.

Jag tänkte först gå ut med honom men bestämde mig sen för att lägga mig igen och det gjorde jag rätt i. Jag somnade om till 08.00 och så länge har jag inte sovit på 10-20 år.

Nu spöregnar det ute och jag bara chillar.....

Snart ny arbetsvecka.

                               Dagens höjdpunkt är att Maxi kommer hem..  Mysigt

                             
                                                     Jag saknar mina barn/älskar er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0