Min Kväll


Jag tog en promenad till Ica och köpte godis tills ikväll och en engångsgrill tills i morgon.

Summan vart 90 kr och engångsgrillen kostade 29 kr då kan ni själva räkna ut vad jag köpte smågodis för.... Hm

Ja Ja vad är en bal på slottet......

I kväll har jag käkat picnic bog med kokt potatis och legymsallad. Jag tycker det är skitgott men det ser inge vidare ut...

                    

                      Man käkar med ögat, Nja inte i detta fall....
                                   men mummakardemumma

                      
                    

                            Lilla godisskålen!


I morgon ska jag vara en skogsmulle. Jag ska ge mig ut i skog & mark med Sune & H
Vi ska vara ute i timmar sen ska vi hitta en öde strand & bada & grilla, därav engångsgrillen. Hoppas på Bra Väder

Om exakt 4 minuter landar Muxiiii.  Kuuuuuul


                   Ha det toppen/Maria
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0