Molly.

I dag var jag på jobbet och sen i Handen för lite inköp till jobbet.

När jag kom hem vid 15 tiden var Sune överlycklig, vi drog ut på ängen.

Där möter vi Molly, En lågställd Jack Russel. Hon e så söt.

Dom kampar om en pinne och jag skrattar så jag dör. Hon vägrar släppa pinnen så hon lägger sig på rygg och sune drar henne över hela ängen, sen gör hon några rullnngar, ni vet som krokodiler som gör dödsrullningar med bytet men vägrar ändå släppa pinnen. Ha Ha Ha.





svårt att ta bilder eftersom dom aldrig stod stilla.



Mollys matte är väldigt trevlig, kul med lite hundkompisar.

                       
                        Detta är inte Molly men hon ser nästan ut så här/pigg 1 åring.

I kväll blir det lungt, Just nu har jag värsta pangknacken...


Ha det toppen/Maria

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Härliga bilder!! :D

2011-06-14 @ 11:18:50
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0