Nagelkaos.

Jag kom till Inger strax innan 11.00  i dag. Vi brukar fixa mina naglar på Max 2 timmar men idag vart det kaos.

Jag har ju gjort mina naglar i Handen innan på thai. Deras Kvalite på Akrylet är keff för akrylet vart gult av solljuset.
Såg ut som om jag var storrökare.

Jag sa till Inger idag att jag inte ville ta bort tipparna utan att hon bara skulle fila ner och lägga på glitter på hela nageln pga. av tidsbrist eftersom jag skulle till Eken Cup.

sagt & gjort och allt sket sig. Materialet fastnade inte och det lossna & lossna. Vi gjorde flera försök och till slut pusslade vi ihop lite här & lite där. Någon nagel vart gele och några andra Akryl.

Något kemiskt fel uppstod, vi misstänker att det inte fastnar på deras material...

Jag vart sen, kom inte hem förs klockan 14.00 och vi skulle åka vidare klockan 14.30 (stress stress)


Fila bort det gamla



Före



Efter

Tjao.......

                          Maria

Kommentarer
Postat av: Annica

Det blev ju fiint!!

2011-06-17 @ 20:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0