21.00

I kväll är det en ny säsong av Kalla Fakta

Det handlar om magoperationer för sjukt överviktiga.

Jag har 2 vänner som nyligen har gjort den operationen och har tappat 27-30 kilo på kort tid.

Frågan är om det är värt det ?

Många mår jättedåligt och måste äta massor med vitaminer, dom blir orkeslösa och illamående och  får yrsel.
En kompis till en kompis åkte in & ut på sjukhus efter sin operation.
Dom blir mörka under ögonen pga brist på olika vitaminer

Jag har inte hört något speciellt negativt av dom jag känner men jag har heller inte ställt frågan!

 Ska bli spännande att kolla ikväll.


Förmiddagen var kanon med mycket sol
Eftermiddagen är piss med snöblask & blåst.

 Ha en toppenkväll, nu ska jag göra en pastasås på fläskfile.

                                 Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0