Galen men härlig dag.

Fasiken vad vi fejjar här hemma.
Jag tror inte någon kan hitta ett dammkorn här hemma.

                                          

Vi har möblerat om och tvättat alla sofftyger i maskinen.
Allt vart spegelvänt.
 lagat soffan, den vart super bra.

Max & Sandra gjorde också storstädning i Max rum och dom fick ihop 4 påsar med skräp och saker som ska till källaren.
Skönt.

Jag lägger upp bilder lite senare.
Jag är klar i tvättstugan om ca 1 timme så allt har tagit 9 timmar!
09.00 - 18.00 med tvättstuga & allt.

                       Efter 18 så ska familjen festa till med hemkörd pizza/kebab...
                            Bra jobbat!

Ps. Jag blir fan euforisk av att rensa & städa
                           
             Love M


Kommentarer
Postat av: gunneandersson

kvällens tjejen, f-n va du är duktig. Blir trött bara av att läsa, kom hem till mig oxå och vänd upp och ner på lägenheten, det behövs verkligen. ha en mysig kväll, kramis på dig

2011-03-06 @ 19:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0