Nr.9

100 saker jag vill göra innan jag dör!


                              Operera mig/plastikkirurgi
Jag vill fixa min mage efter kejsarsnitten och sen vill jag göra pattarna större och suga lite gäddhäng.

                                                

                                                 Ha Ha, Inte riktigt va??

1) flyga helikopter
2)träffa en jättepanda
3)bada med delfiner
4)få resa med hurtigrutten
5)få gifta mig med älsklingen på en sandstrand i värmen
6)åka Göta kanal med kryssningsfartyg
7)Bora Bora
8)Få resa bort med Älsklingen själva utan kiddsen
9) Plastik operera mig
       

                                  Love Maria

 

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hej min lilla Vän!

Efter att ha sett Kissie på teve är jag allergisk mot plastikoperationer. Tycker nog att Du duger förbannat bra som Du är!

Livet börjar återvända, tiden med min brors lidande och hans bortgång har var tuff. Men jag jobbar mer än någonsin. Har nu varit hos lilla Ola sedan i fredagsmorse och går av i morgonbitti.Åker då till Gun och städar och fortsätter hos Ullis. Sedan är jag tillbaka hos Ola på onsdageftermiddag och jobbar tills på lördagmorgon. Full rulle!

Ha det så bra! Tänker mycket på Dig och Din familj!

Birgitta

Postat av: Becca

Sv: du menar de man kan köpa i lösvikt? :-P de är riktigt goda.. Mm..

2011-03-06 @ 13:51:08
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0