Arg/ledsen

På förmiddagen ringde jag sös akuten för att rådfråga vad jag ska göra, om jag ska åka in?

Ganska otrevlig sjuksyster svarar - att så länge jag inte har frossa och hög feber längre så ska jag inte åka in. Jag kan inte söka för att jag hostar dygnet runt och att det känns som om jag andas i ett sugrör.

Hon ber mig bara vila.
Jag frågar henne om dom kan hjälpa mig med att skriva ut slemlösande, mykomust(tror jag det heter)
Men då säger hon att jag ska ringa min vc för dom ska hjälpa mig.

Jag ringer denna jävla vc i Brandbergen som jag tycker e skit.
Hon som svarar säger till mig att läkaren som träffade mig den 5/5 inte var där och att ingen annan dr kan hjälpa mig utan att ha träffat mig.
Hon säger också att det inte finns tider till mig hos någon annan dr så då utrycker hon sig så här

DET ÄR BARA ATT RIDA UT DET!!

Jävla satkärring......

Jag skrek till henne att hur fan tror du det känns att hostat i snart 5 veckor och de 2 senaste veckorna hostat dygnet runt ?????  sen kom mina tårar såklart, jag har så jäkla nära till gråten hela tiden, fan helt slut.

Jag avslutar samtalet med henne med att säga ÄT MIN SKIT!!!

sen la jag på..

Idiot.

Nu slutade historien ändå lyckligt för min vän Inger hade det hemma så hon åker över med det till mig senare.
Nu hoppas jag att det ska släppa lite för just nu sitter lungorna utanför kroppen , behöver få upp slem.


Som ni märker så har jag inte så mycket skojsigt att skriva om för här händer inte ett skit.
Jo förresten, Sune e dålig i magen så han sket inne på köksmattan i morse, det är det roligaste som hänt här hemma idag......


                                     

                                            Ha det bra hörrni!
                                                      Maria



Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Jag vet verkligen hur det känns att ha hosta. Jag har hosta nu och det är så jävla irriterande! Och så får man kväljningar och håller t.om. att spy. :(



Vilka satans läkare och sjuksköterskor det finns asså. Dom gör inte sitt jobb för fem öre. Och det är sååå tråkigt, tycker jag!



KRYA PÅ DIG NU =)

2011-05-17 @ 17:40:16
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0