Boktips?

Är det någon som har ett bra boktips till mig innan fredagen.

Vill ha något lättläst, Jag gillar självbiografier eller spännande deckare.
Jag vill att det ska börja hända något direkt när man läser boken.

Jag älskar ju min vän Birgittas bok
Blondie.

 

Jag älskar hennes bok även fast den e hemsk.


Jag gillar snabba cash, då vet ni lite vad jag har för smak.



Funderar kanske på att köpa Carolina Gynnings nya bok

Laura : flickan från havet (inbunden) Laura flickan från havet


Kom gärna med tips!

          Natt Natt
            IA

Kommentarer
Postat av: cassandra

hundra åringen, och volvo lastvagnar. dom kommer ge dig några skratt kram

2011-05-25 @ 22:58:04
Postat av: cassandra

Hundra åringen och volvo lastvagnar dom är bra och kommer ge dig ett par härliga skratt. Kram

2011-05-25 @ 22:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0