Fredag!

Vaknade ganska utvilad efter denna natt men på morgonen när man vaknar är det som värst. Allt ska ut, slem & skit..
Fan!  man svettas bort.

Vid 9 gick jag ner på ängen med Sune så han fick träffa sin komis Hobbe. Dom har lekt gärnet. Jag la mig på gräset medans.

Nu har vi sovit och det känns skumt att vakna klockan 13.00 på dagen. I kväll blir det några filmer som Max har fixat. Tror den ena hette I love You man och den andra är RIO.

BtW. Min älskade data gick inte att fixa så nu är jag utan ett tag, jag får låna barnens ett tag tills jag har råd att köpa en ny data.
                                   Vill ha en ny!


Hoppas ni får en fin kväll. Love M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0