Kolonistuga.

I morgon åker jag till Flen och lämnar Sune.
Jag åker fram & Tillbaka.
Det kommer bli jätte jobbigt att lämna Sune. Jag kommer säker börja gråta.

Typiskt mig.

Älsklingen frågade vad som kommer att bli jobbigast
-att lämna barnen eller hunden ?

Svaret blev hunden

Jag vet vart jag har mina barn och dom tycker det ska bli skönt att deras gamla gaggiga & tjatiga mamma åker.
Men Sune kommer nog stå där & glo på mig med sina vackra snälla bruna ögon och se ledsen ut....

Men jag vet att han kommer få det bra hos mamma, Mamma har hyrt en Kolonistuga hela sommaren precis vid vattnet. Där kommer dom tillbringa sina dagar denna vecka när jag e borta. Mysigt (mamma har tagit sem)

Jag ska följa med mamma i morgon till stugan så jag ska försöka ta lite bilder.


Här kommer 2 bilder från 16.00 promenaden.
Det hände inte många knop med Hundarna, Alice ville inte leka och Majja ville bara ha sex med Sune för hon löper. Sune fattade nada....



Sune slickar röv.



Inger e bara lite trött....

Ha Ha

                              Peace Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0