Nytt.

Lite nya kläder till resan.


Linne Lindex 99 kr


Linne Lindex 79 kr


Tunika/blus Kappahl 199 kr

sen köpte jag halv korta vita tights och en gul tröja på Lindex och ett ny Bh på Triumph.

Jag tror jag har alla kläder under kontroll til resan.
Jag har ett par sprillans nya sandaler som jag fick av Kia som hon köpte i Dominikanska.

Kom ni ihåg att jag berättade att jag fick ett par nya DG solbrillor blåa.. Dom var alldeles för stora för mig. Dom var nog gjorda för ett jättehuvud och när vi skulle försöka fixa inställningana vid näsan gick dom sönder. Hade dom kanske i 5 min.
Bra köp.

                                 Ha en toppen kväll.
                                        Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0