Ska gå på Bröllop

Jag är nästan 100 på att jag pallar bröllopet i morgon,  fast jag kommer inte festa..

Ska bli så himla spännande eftersom vi inte har en aning om hur nott ska bli..
Thomas = barnens farbror ska gifta sig med Thanya från Thailand.

Man undrar om hon ska ha brudklänning eller om dom bara är finklädda.
Kommer hon ha någon från sin familj där?
Thanya jobbar här i Sverige och kan ok svenska. Jag tror att alla i hennes familj bor i Thailand

Själva giftemålet sker i stadshuset och festen är i Trångsunds bygdegård

Ska verkligen bli skoj. Jag lägger in bilder i morgon såklart.


Nu ska jag strax gå och möta Kalle vid bussen, han har spelat fotboll i Torvalla på konstgräset.

                         Natt Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0