SöS



Jag beslutade för att åka in till akuten igår. Min hosta är för mycket. Jag får ingen luft och jag har såååå ont.

Jag kom in till akuten 19.30 och vart klar 02.30

I väntrummet var det bara 5 före och sen kom jag in till medicin akuten och där var det fullt och väntetiden lång.

Jag fick lämna massa prover och kissprover och slemprover.

Sen åkte jag in på röntgen.
Jag har ju lunginflamation och den är värst drabbad på vänster lunga.

Läkarna förstår inte varför mina andra kurer inte hjälpt, så nu satte dom in en jättestark mediicin som även ska ta död på resistenta bakterier.

Jag fick åka hem med sjukresa i natt och om jag inte är bättre om 4 dagar så ska dom lägga in mig och forska vidare och ge mig intavinösa mediciner.

Dom ska oxo kolla upp om jag har en ovanlig lunginflamation, typ som leggionella eller vad den hette!

Nu är det vila som gäller och läkaren säger att jag ska ta detta på allvar.

Puss på er.

Jag kommer att blogga mer sen när jag mår bättre

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0