11.11.11

I dag är det den 11/11 - 11
Undra vad jag ska göra kl 11?

I dag ska jag träffa en ungdom kl 12.00 sen ska jag träffa Inger för lite fönstershopping & lunch.

Jag är lite seg idag, ont i kroppen & rygghelvetet.

I dag är det första gången jag går till videoaffären och lämnar 3 dvd filmer som jag inte har sett trots att jag har haft 7 dagar på mig. Fy på mig!!!  Det kallar jag slös med pengar!!


Vi hörs senare / Vill också ge massa pussar till min Sandra som opereras i dag/ lycka till


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Ja de är hopplösa, haha.

Oj, men hur ser hans kläder ut då? :o



2011-11-11 @ 12:01:16
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0