Arg på alla Idioter som finns där Ute.



                                                     ARG!

Fan
idag när jag & sune promenerade hem från jobbet så mötte vi ett helt jävla hundagis på 10 personal & 60 hundar.

Det var på en gångväg i höjd med Torvalla/handen

Jag går mot dom och jag har sune på min vänstra sida, Sune är kolugn..

Jag hör den första hundledaren att hon skriker som en dåre på sina hundar och drar & sliter i dom.

Helt plötsligt drar hon sina hundar åt höger sida mot vägen och hela gruppen följer efter.

När jag passerar den första tjejen börjar hon gapa -   tack för att jag inte kunde stanna så dom kunde flytta sina hundar..

   Men HERREGUD.

Jag sa till henne att hur fan ska jag veta att jag ska stanna bara för att hon får problem, du kunde ha bett mig stanna  men egentligen varför ska jag stanna bara för att hon ska promenera där med 60 hundar.

     Jag vart så jävla arg.

Varsigod jävla Surfitta skrek jag...

Sen när alla andra passerade mig så stirrade alla och speciellt den näst sista tjejen och då kunde jag inte hålla käft igen.

- Jag skrek till henne att hon skulle be sin kollega längst fram i truppen att byta jobb - då säger hon varför ?

- då sa jag att - som hon skriker och rycker i sina hundar så är jag glad att jag inte har min hund hos er...
Idioter...

   Jag blir så jävla arg när jag blir påhoppad och när det inte ens är mitt fel...

         Tyvärr så hoppade hon på fel tjej.

 Jag önskar att jag visste vilket hunddagis hon tillhörde så jag kunde skriva en insändare om Idioten....

                      


Sen är jag också arg för det oprovocerade våldet.

En ungdom jag har hand om vart påhoppad i Fredags och fick hela fejset sönderslaget, helt oprovocerat.. Idioter

     Nog om min agression / Love Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0