Bilder från dagen!


  Haft en bra fast hektisk dag.

Var ju i Handen och sen åkte vi hem, då ringde gulliga Philippa och frågade om jag kunde vara hund/valp vakt i några timmar medans hon åkte till IKEA.

Lilla Biggie är ca 12 veckor . Bilder kommer sen.

Här kommer bilder från dagen i övrigt!



        En lugn frukost i morse. Jag väckte barnen klockan 9.



           Nova fick nya örhängen av mig / hon valde själv.



                    Vi åt Lunch på Mc Donald.
Nova käkade chicky bits & jag mc chicken.....  & självklart en vaniljchake....



                       The Örhängen.

Oscar spelade golf med älsklingen och dom åkte även till Barkaby och köpte vinterskor till Kalle.
Det blev fodrade Lacoste.

        Ses snart igen / Love Maria






Kommentarer
Postat av: Annica

Fina bilder:)))

2011-11-05 @ 21:21:57
URL: http://annicahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0