Go kväll!

Först vill jag tacka alla gulliga läsare för alla komlimanger för mitt hem & prylar. Tack fina ni!
Man gör det man kan med dom få resurserna man har....

Kollade lite på Idol och jag tyckte Amanda ägde denna gång.
Älskade låten & älskar hennes röst.

I morgon har jag 2 hundträffar inplanerade sen kanske jag & älsklingen tar en repa på stan.
På Söndag ska jag på lunch hos Preben, Preben är Farbror till mina barn.
Det är hans födelsedag den 14:e . Ska bli mysigt att träffa alla och även få se Prebens nya hem.

                       Nu ska jag bara vara / Love Maria

Kommentarer
Postat av: Annica

Svårt att jämföra smärtor.. Men smärta som smärta!

2011-11-11 @ 23:41:32
Postat av: Suneeta

Vad kul med flera hundträffar, jag & Chanel ska också iväg på hundträff! =) Vi ska träffa en annan Leonberger-tik.



Hoppas att ni får en trevlig dag på era hundträffar. Kram

2011-11-12 @ 08:26:32
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0