Haninge C.

Jag & syrran tog en promenad till Haninge C.

Hon köpte en fin kjol, benvärmare och massa fotoramar.

Jag hittade en fin tröja på rea och en fin ring från Gina T.

Sen köpte jag också en liten farsdag present till Världens bästa pappa ( till mina barn)


                       
                                     Ringen från sidan.....



                       Ringen framifrån....



                           Här ligger min kelgris & sussar bredvid mig i soffan.

Förmiddagen har varit skön, vi promenerade till & från Haninge C.
Riktigt trevligt.

                    Love Maria

Kommentarer
Postat av: Suneeta

Skulle du inte på några hundträffar idag?



Nu har jag "äntligen" berättat om den stora förfrågan som jag fick för några dagar sen! =)

2011-11-12 @ 15:02:46
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0